tung fråga




Eftersom jag inte har sett klippet och inte vet hur "grova" hennes metoder är så vill jag inte kommentera just det..men jag måste säga att svenskar överlag tycker att allt är barnmisshandel. Om man höjer rösten åt en treåring som lever rövare i matbutiken så blir folk upprörda och skriker om "verbal misshandel! verbal misshandel!". What the fuck, det är så jävla mycket daltande med snorungar.

Jag säger självklart inte att man ska misshandla barn, absolut inte, men lite dask när ungjäveln vägrar lyssna gör susen tycker jag.

Varför reagerar ingen över föräldrar som matar sina smällfeta ungar med sötsaker och allmän skit? Är inte det barnmisshandel, att mata ett oskyldigt barn med en massa gift? Varför är det ingen som reagerar över föräldrar som skiter i sina barn och låter nannys ta hand om dem på heltid, bara för att kunna gå och shoppa och gå på ansiktsbehandlingar eller vad de nu gör? Är inte det barnmisshandel, att slunga iväg barnet till en okänd människa bara för att man själv inte pallar bry sig??

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Word!

2009-04-30 @ 11:46:22
Postat av: soraia

Håller med dig som faan

2009-05-01 @ 23:09:58
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0