sånt är inget för mig

För ungefär en timme sen började jag läsa en bok som verkade lovande. Enligt baksidan så handlar den om en tjej med misslyckat liv, och sen kommer en kille och hjälper henne blablabla. Åh tänkte jag, spännande värre!

Men efter några sidor så kom dödsstöten. Huvudpersonen är....12 år gammal. What the bloody hells fuck! Jag kastade boken ifrån mig av frustration. Jag gillade början, men aldrig att jag skulle läsa en bok som handlar om en tjej som inte ens är tillräckligt gammal för att kunna kallas för fjortis. Jag menar, den där pojken hon kärar sig ner i är förmodligen också 12 år. Det minskar mina chanser att få läsa om lite spännande kärleksscener.

Men vad??? Det är faktiskt en av de viktigaste sakerna i en kärleksroman. Att det finns bra kärleksscener (Läs, sexscener). Vad skulle de här två ha för sig? Hålla handen, åååh så spännande. Jag är inte intresserad av att få läsa en barnrumpabok.

image217





UPDATE -

Hon är inte 12. Hon är visst 16. Hon hade bara en återblick, och jag missade när hon talade om det...men vad fan.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahahahhah palla :P

2008-05-02 @ 11:41:12

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0