Anne frestar mig

Anne gav mig en 250grams Marabou choklad. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag frestades så mycket, så himla mycket, men kämpade emot. Lade den i väskan och sade att jag kunde äta den i helgen istället.
Så jag har alltså haft Marabou-choklade i min våld i massor av timmar. När jag kom hem så lade jag undan den och gick och tränade hos Friskis och Svettis. Man får träna gratis i hela maj! Utnyttja det.

I alla fall. Nu när jag kom hem igen så fanns chokladen där och stirrade på mig med mörka rutor med "M" inristade, den visste att jag var hungrig; och att den var det perfekta bytet. Jag gav chokladen till pappa. Men inte utan att först ha luktat på den underbara doften av mörk, söt och god choklad.





Såhär viljestark när det kommer till försökagånerivikt-projekt har jag aldrig varit. Wow, alltså.

Kommentarer
Postat av: surrrau

hahahahahahaha venuuuuuuuuuuus

2008-05-16 @ 11:17:02

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0