förbereder mig för det viktiga mötet

Nu har jag bestämt mig för att lära mig franska, så jag kan kommunicera med Gaspard Ulliel när vi väl träffas.
Hittills har jag lärt mig hur man säger:

Klara
Musik
Hej
Jag heter
Nej
Ja
Mr.
God dag
Hejdå
Som du
Groda
Prinsessa
Bild
åtta år


Det är alltså dessa ord/fraser som jag kan. Det är ungefär tre av dem som jag kommer ha nytta av när jag träffar Gaspard Ulliel.

Men ingen panik. Om det blir stopp för att mitt franska ordförråd är för begränsat, så har jag en annan lösning.

Jag och Gaspard kan prata engelska istället.

Kommentarer
Postat av: surrrau

o jaaa väntar på des :(

2008-03-01 @ 02:33:16
URL: http://dizliike.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0