det spökar hemma

Saker bara försvinner hit och dit. Först var det min BH, nu är mina jeansbyxor borta och min bror klagar på att hans mjukisbyxor inte finns kvar. Jag är totalt chockad. Det är inte möjligt att jag har glömt allt detta i tvättstugan. Hur blind måste inte man vara för att lämna kvar tre plagg? Såhär är det alltid när jag tvättar kläder. Vilken tur att jag inte gör det ofta då.

Men seriöst. Jag har börjat misstänka att det finns spöken som roffar åt sig plaggen. För jag kommer faktiskt ihåg att jag packade ner allt i tvättpåsen. Vad spöken ska med kläder till har jag ingen aning om, men saker kan inte bara försvinna sådär utan vidare. Eller?

Kommentarer
Postat av: Annie

Tack så mkt :) Älskar o fota

2008-07-20 @ 15:05:35
URL: http://aaaannie.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0