drömmar

Drömmar är bra ibland. Alltså, drömmar man har när man sover. Ibland är de mindre bra. Jag drömmer konstiga saker, saker som att jag blir knuffad från takbyggnaden, saker som att hissen aldrig stannar, och att jag blir skjuten. Dessa drömmar har blivit så vanliga att jag knappt skräms längre. Igår kväll hade jag å andra sidan en väldigt väldigt bra dröm. Den var så bra, jag ville aldrig vakna. Men så gjorde jag det. Vakna, alltså.

Klockan 6 vaknade jag självmant. Och insåg att det bara var en dröm. Jag försökte tvinga mig själv till att sova en timme igen, så att jag kunde fortsätta med drömmen, men tyvärr. Har du en gång fattat att det inte var sant, är det kört.
Jag har inte haft en sådan bra dröm på flera år. Vem vet när jag drömmer något lika bra igen?

image46

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0