6 fakta om mig själv

1. Jag har alltid med en tidning in på toan. No comments.

2. Jag älskar Harry Potter. Alla som har min msn vet det. För där heter jag "Harry Potter", och har hetat så i cirka tre år. Ja, det borde väl förklara allt. Låt mig också påpeka att det är böckerna jag gillar, inte de urusla filmerna med de där skådisarna som inte ens kan agera för fem öre. Jag är besviken på Ralph Fiennes (Voldemort), han kan göra bättre än så. Men uppenbarligen är det sedlarna som styr.

3. Jag snackar jämt skit om folk. Men. Inte. Om. Mina. Vänner. Eller folk jag gillar. Så var inte orolig om du vet att jag gillar dig.

4. Jag pratar för mig själv, jämt och ständigt. Men bara när jag är ensam alltså. Jag kan ha massa monologer per dag. Pappa var jätteorolig för mig när vi befann oss i Somalia. Men jag förstår honom, att hitta sin dotter ensam i ett mörkt rum, som samtalar med sig själv är väl inget att skratta åt direkt. Men det är kul och inget jag skäms för.

5. Jag har haft över 15 hörlurar. Alla har gått sönder. Jag vet inte varför, jag är hur försiktig som helst. Och ja, vissa var väl billiga hörlurar från Clas Ohlson som inte ens varade en vecka, men jag har faktiskt lagt ner pengar på väldigt dyra hörlurar, som inte heller har hållit mer än en månad. Några tips?

6. Jag läser mycket. Väldigt mycket. Alltså, otroligt jävla mycket. Så mycket att du inte kommer tro att jag har något liv. Jag har länsat alla mina vänners bokhyllor. Det finns inga böcker hos dem som jag inte har läst. Och jag har slutat att gå till Kista Bibliotek, för där har jag också läst alla böcker som finns (grov överdrift, men ni fattar min poäng). Numera går jag helst till Stadsbibblan, för där finns många böcker som jag inte har läst.


Jag är konstig. Och kanske lite sjuk också. Nu vet alla det.

Kommentarer
Postat av: soraia

du har så rätt, du har nästan länsat min bokhylla! haha din nörd (:

2008-02-16 @ 18:05:21
URL: http://twistedtail.blogg.se
Postat av: Aiiiisha

hahahahh skäm inte ut dig venus

2008-02-16 @ 18:41:37
Postat av: venus

redan gjort :P

2008-02-16 @ 22:54:29
Postat av: soraia

omg venus, bli inte sur naayaa! :O
dt var ju pappas fel :(

2008-02-16 @ 23:06:54
URL: http://twistedtail.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0