busy woman

I två timmar kommer jag nog att sitta här så jag ska passa på att vara snäll och kommentera mina kära vänners bloggar. Något jag har varit alltför upptagen för att göra på sistone. Jag har haft sååå mycket att göra, åkt bil med folk som kör mot rött hela tiden, varit nära döden , ätit mängder med Big Mac, käkat buffe nästan lika många gånger, spelat massor av basket, tjatat efter pengar på morbror, smygit in på bio, träffat mina kusiner som jag hatade förr men gillar nu, träffat deras mamma som jag fortafarande hatar, etc. Listan kan göras löjligt lång. Men eftersom jag älskar er för mycket för att tråka ihjäl er så låter jag bli.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0