barnjävlar

Fyfan för barn alltså. De är så förbannat jobbiga. Igår åkte vi tillbaka till Six Flags med min morbror och hans familj, 4 fucking barn. Jag och syrran försökte smita ifrån dem, men de hann ikapp oss och började tjata om att vi skulle ta med dem på den största berg och dalbanan på hela stället, Superman. Tjat, tjat, tjat. Okej, sa vi.
 
När vi hade stått på kö i kanske en halvtimme, och hade just satt oss i vagnen, så får de förbannande barnen kalla fötter och vägrar åka med. Jag tvingas ropa på en av de anställda så att de kan låsa upp och min kusin kunde gå av. Jag bad ungen att stå vid sidan och vänta på mig. Min syster hade inte lika tur med den andra kusinen. Snorungen sprang därifrån och syrran kunde inte gå efter henne då hon var låst i vagnen. Sedan fick vi leta efter henne i kanske en timme.
Fucking ungjävel. Morbror är inte bättre han heller. Han blev blek och vägrade också att åka med. Vuxna alltså. Sådana fegisar.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0