spending is..what?

Det finns en tjej som har bloggnamnet "Spending is believing". Jag fattar ingenting. Vad menar hon med att "att spendera är att tro"? Tro på vad? Pengar? Kläder? Gud? Satan?

Sen kollar jag på hennes profilbild. Aha. Munnen i ett snett leende så det ser ut som att hon kippar efter andan, ögonen rullade uppåt i ett försök att leka nonchalant, brösten stora och runda och upptrycka som fan med hjälp av Push-Up, idominläppar samt ett peace tecken.

Det är med andra ord en fjortis. Nu förstår jag varför jag satt och grubblade på vad bloggnamnet kan betyda. Jag antar att det är en  "fjortis-thing", som bara fjortisar förstår. Och vad är det med fredstecknet? Det är kanske det hon menar? Att spendera är att tro på fred? Eller? Vad vet jag. Inte som att jag förstår fjortisvärlden precis.

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: syyyynd! :p

lr hur. vad har spending och believing med varadnra att göra...?

2008-04-08 @ 12:32:02
URL: http://www.majmelajd.blogg.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0