sanningen om venus

Med tanke på att jag bara skriver om hur mycket jag skolkar eller vilka ämnen jag suger i så måste ni tro att jag är värsta losern. Att jag har IG i alla ämnen. Att jag bara ligger hemma och läser Harry Potter hela dagarna. Ni kanske till och med tror att jag är ett mobboffer. Jag använder ju glasögon trots allt. Det är faktiskt så att 95% av alla som använder glasögon är mobboffer. Här har ni källa om ni inte tror mig.

Sanningen är att jag är skitcool. Så pass cool att jag inte ens går i skola. Jag har en privatlärare som kommer och lär mig plus och minus några minuter om dagen. Men pappa säger att jag inte behöver bry mig om skolan, jag behöver faktiskt aldrig göra något jag inte vill. Typ jobba eller sånt som vanliga människor ägnar sig åt. Pappa är rik och ska försörja mig. Blondinbella försökte kontakta mig några gånger, men jag gjorde det klart för henne att jag inte umgås med människor som bär kaninpäls. Fyfasiken, det är avskyvärt att att en person ens kan överväga något så hemskt.

Ormskinn från Brasilien is the real deal.


Kommentarer
Postat av: milkshake

haha jag sa inte att du måste klippa dig hos en frisör utan bara att du behöver en klippning! :P

2008-12-09 @ 23:17:00
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0