den jobbigaste veckan någonsin

Jag har aldrig haft så mycket att göra i skolan som den här + nästa vecka. Ni som tror att ni har mycket att göra kan finna tröst i den här listan över allt jag har kvar att göra tills nästa vecka:

Psykologifördjupning
Religionsfördjupning
Historiaredovisning
2 historieinlämningar
Matteinlämningar
Organisation & ledarskapsfördjupning
Ytterligare en organisation & ledarskapsfördjupning
Svenskprov
Psykologiredovisning
Religionsredovisning

Snacka om att sitta i djup elefantskit.

Kommentarer
Postat av: kebabbzziiic424

så såg det ut förra,förrförra och veckan innan det för mig. Nu har jag "bara" en inlämning (som mitt slutbetyg hänger på) samt ett stort fysik prov. Tröstar mig med att studenten är på onsdag...haha

2010-05-22 @ 16:38:34
Postat av: ana

vet.. ja dör, bokstavligen.. d här e en mardröm.. haha

2010-05-23 @ 21:38:04
Postat av: soraia

verkligen i DJUP elefantskit! fy vad skolan suger, men det är så lite kvar och jag försöker tänka på det positiva.. det blir svårt ibland dock! kommer hänga på biblioteket varje dag under den här veckan. lycka till kära du!

2010-05-23 @ 22:54:23
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: followmylead.blogg.se

Låter som att du har mycket i skolan, men lovar hade bytat bort mitt jobb mot plugg anyday.

2010-05-24 @ 20:09:34
URL: http://followmylead.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0