mot ljusare tider!

Nu har solen äntligen letat sig till boringsverige, och det är inte lika kallt längre. Jag hoppas att det är varmare väder nästa  torsdag, för då är det dags för Mikakonserten! Jag hade planerat att gå dit runt två-tiden så jag kunde få bra platser, men min skola bestämde sig för att ha en stor redovisning den dagen, som sträcker sig från 16 till 18. Jag blev skitsur och förtvivlad, av alla hundratals dagar så var vi tvungna att ha det just när Mika kommer till Sverige. Det har i alla fall löst sig, direkt efter redovisningen så STICKER JAG!



jag & dastan på väg hem

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Neeej, e det sant? Fyfaan va lääskigt!! Damn vill inte va med om något sånt =/



Va kul med konsert, hoppas d blir jättekul=)

2010-03-11 @ 16:00:14
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Dastan

ma babe :D:D

2010-03-11 @ 21:36:29
URL: http://justwords.bloggplatsen.se

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0