Mika den 18 mars

Exakt om 15 dagar kommer jag att få se Mika LIVE! Jag vaknade nyss av en hemsk mardröm där jag hade kommit försent till konserten (jag hade missat när han sjöng Relax), och sen visade det sig att konserten egentligen var i ett köpcenter. När jag väl kom dit, en timme sent, stod det en gubbe mitt i hallen och sjöng Mika-låtar. Eh? Jag frågade en tjej i närheten vem det var, och tydligen så var det Mika själv.

Va? Nej, han såg varken ut som honom eller sjöng som honom! Jag fick då till svar att hans utseende förändrats, och att rösten faktiskt är annorlunda live. Herregud, det var en knäpp mardröm eftersom jag visste att den där mannen inte alls var Mika och att den riktiga Mika måste ha blivit kidnappad.

Sedan hade jag glömt att ladda min kamera. Igen.

Nu vet jag i alla fall allt jag ska tänka på inför den riktiga träffen.


Kommentarer
Postat av: soraia

hahahahahahaha typiskt att man ska bli så stressad!

2010-03-04 @ 12:56:36

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0