världens tråkigaste babbelinlägg

Två dagar kvar till studenten och jag har fortfarande inte köpt ett skit..men det jag ändå längtar allra mest till är min USA-resa nästa torsdag, jag har saknat mina släktingar sjukt mycket och det ska bli så skönt att komma ifrån skittråkiga Sverige (men jag erkänner att Sverige ändå är helt OK på somrarna).

Eller vänta, jag tar tillbaka det där. Sverige är tråkig året runt, alla årstider. Det där skrev jag mest bara för att inte få en massa klagomål och kommentarer om att jag borde uppskatta Sverige mer eftersom det var Sverige som tog emot mig när mitt eget land bombades till höger och vänster och blablabla...bara så ni vet så uppskattar jag Sverige grymt mycket. Jag har till och med tvingat Yasmin att lära sig delar av nationalsången. Jag älskar Sverige, samtidigt som jag avskyr Sverige. Jaja..

Nu kom jag bort ifrån ämnet lite. Nästa lördag den 19onde juni fyller jag äntligen 20 år, och för andra gången firar jag min födelsedag i USA. Det finns två saker som är tråkigt med att jag inte är i Sverige under 20årsdagen:

1. Alla stackars människor jag har lovat att köpa ut åt.

2. Om jag befann mig i Sverige under min födelsedag så kanske jag kunde ha roffat åt mig en inbjudan till kungabröllopet. Farsan är ju ändå med och betalar en del av det skitdyra bröllopet, så en inbjudan till hans dotter som faktiskt fyller år samma dag vore ett bra sätt att tacka på. Sen kanske jag hade kunnat ta med mig några  personer, jag är säker på att kräftorna räcker till alla.

Fyfan vilket onödigt inlägg det här var alltså. God natt.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0