imorgon sticker jag!

Nu kan jag officiellt säga att IMORGON ÅKER JAG TILL USA OCH KOMMER TILLBAKA DEN 23E AUGUSTI!



Som ni kan se så har inte jag packat någonting alls ännu. Idag (onsdag) måste jag köpa presenter, en bok att läsa på flyget, fixa I-tunes på datorn så jag kan ladda ner låtar till Ipoden, skriva ut min reseplan från ett café, packa, tvätta kläder, gå till banken, checka in online så vi får bra platser, etc...men först måste jag gå till skolan och göra Cambridge Advanced English-provet, och träffa Dastan där någonstans emellan.

Vem bestämde att ett dygn bara är 24 timmar kort? Skjut den jäveln.

Och sen måste jag också hålla koll på om det blir fler strejk som kommer att påverka min resa. Snälla alla piloter, flygvärdinnor, och flygledare: jag vet att ni är missnöjda och vill ha högre lön och shit, men strejka EFTER torsdag! Snälla!

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

WOW va kuul!!! Ha det så underbart därborta nu:)

2010-06-16 @ 11:33:37
URL: http://afrobelita.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0