sex and the city

Igår såg efterblivna jag Sex and the City filmen. Det var inte frivilligt, utan jag hade inget val. Jag var skituttråkad och filmen var det enda som fanns att se på.

Vill ni veta vad jag tyckte om den?


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Jag somnade halvvägs in i filmen, sen när jag väl fortsatte att se den efter att jag hade vaknade så somnade jag IGEN.

Så jävla tråkig var den. Det enda positiva med filmen var Samanthas pojkvän som är SKITSKITSKITSKITSNYGG.

Förresten. Var jag den enda som skrattade när Big inte dök upp till bröllopet och Carrie var helt förkrossad? Hahahahahahaha!



Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0