här!

Igår kväll kom jag och brorsan äntligen fram! Flygresan var smärtfri förutom att vi nästan inte kom med på planet på grund av något problem med pappas kreditkort, men det fixade sig.

Väl här i USA var jag nervös för att samma sak som hände mig förra gången skulle hända igen. Men det gick bra, och jag fick bara svara på frågor om varför jag kom hit, hur länge jag tänker vara här och sånt bajs. Sedan fick jag ge fingeravtryck och de tog en bild och voila - jag var inne i landet.



vi åkte flygbuss som vi alltid gör. Att åka flygbuss är bland det bästa som finns. Det är billigt, finns mycket utrymme och man är omringad av en massa glada resenärer. Så våga vägra taxi!



väl på flygplatsen så mindes jag att jag hade glömt att köpa present till en av släktingarna. Så då panikköpte jag en snygg nyckelring med en liten ficklampa där det står SWEDEN. Inte så kreativt kanske, men bättre än att komma tomhänt i alla fall



brorsan tyckte resan var grymt spännande. "ta bild på mig", sa han hela tiden, och här är en av de nittiotusen bilder på honom som finns i kameran.








i London Heathrow. Brorsan tog en vanlig cola. Jag chansade och tog en "lemonade". Det var så äckligt vidrig.







och så rummet som jag och lillbrorsan delar här!


Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

Skönt att resan gick bra:)

2010-06-19 @ 12:47:31
URL: http://afrobelita.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0