nu vet jag!

Kommer ni ihåg första och enda gången jag gick på spinning för hundra år sen (hittar inte inlägget)? Då det rann en flod av svett och jag satt längst fram i gruppen så att alla bakom mig kunde se mina skinkor som hängde på vardera sida av det stenhårda och skitlilla sätet? Jag fattade aldrig varför det var så ansträngande, jag hade ju valt den lägsta nivån! Nu fattar jag.



Finn hundra fel liksom. Trivs med en lite mjukare ansträngningsnivå? Vad sägs om trivs med NÄSTAN OBEFINTLIG ansträngningsnivå? Och "van att röra dig"? HAHA! Jag visste väl att jag hade kommit fel.

Till nästa gång väljer jag någonting mer på min nivå.







Kommentarer
Postat av: aisha

HAHAHAHHA SENIOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!omg!

2010-01-30 @ 19:44:51
Postat av: soraia

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!!!

2010-01-31 @ 13:03:56
Postat av: kebabbzziiic 424

HAHAHAHAH...du är för rolig :D

Jag tänkte bli lite seriös och blogga oftare (inte 3 gånger i månaden), hoppas att du följer det :D

2010-01-31 @ 13:09:12
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: anisa

HAHAHAHHAH , du är bara för skööön :D

2010-01-31 @ 15:31:27
Postat av: Marian

Var på exakt samma situation som dig förlängesen! satt längst fram och allt, det kändes som att jag läste om mig själv XD

2010-01-31 @ 17:04:21
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0