bilder

Eftersom jag har varit borta så "länge" så får ni se lite bilder så ni minns hur jag ser ut.


I julklapp fick jag av Anamaria och Dastan lite underkläder och andra saker. Anamaria köpte en jättestor och snygg BH till mig medan Dastan köpte en varm kofta och några spetstrosor. De var jättefina men jag tvekade lite på avsikten, varför så mycket underkläder? De tror väl inte att de kommer få se mig i dem?




BHn som Anamaria köpte var tyvärr för liten. Jag kommer inte att berätta om storleken, för jag vill inte ha en massa avundsjuka kommentarer där ni skriker att jag skryter och ljuger och hotar med att anmäla mig för förargelseväckande beteende och blablabla. Så ni får inte veta storleken, men jag kan ju berätta att de hade kunnat rymma två minimeloner. Hehe.

Nyår firade jag hos Hafsa med en massa andra människor och det var väldigt kul. Här är några bilder som är tagna med min kamera, syrrans och Soraias fantastiska systemkamera.













Kommentarer
Postat av: aisha

ääälskar din kofta du fick av dastan skitfin!!

2010-01-28 @ 20:59:16
Postat av: Ayaan

SORAIAS SYRRAS FANTASTISKA KAMERA VENUS!!1

2010-02-01 @ 00:23:55

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0