venus venus venus

Ibland blir jag så förvirrad när jag ser mitt namn överallt. Till exempel i HM, bakom disken, där har de en massa rakhyvlar med mitt namn på. Venus Breeze! Venus Divine! Venus Summer! Venus Winter! Venus Venus Venus!
Jag får ont i huvudet när alla tusen rakhyvlar pockar på min uppmärksamhet.

"Jag vill köpa er alla, men min ekonomi tillåter mig inte!", vill jag skrika frustrerat, för det är precis det jag blir, frustrerad till hundra. Egentligen borde jag få rakhyvlarna gratis. Jag gör ju gratis reklam för dem! Folk som känner mig och sen får nys att det finns rakhyvlar i mitt namn köper dem för att de tycker om mig. De vill att jag ska stryka deras ben, men eftersom jag verkligen inte stryker ben, så gör de det nästbästa: de köper produkter i mitt namn som stryker benen åt dem.








Kommentarer
Postat av: soraia

haha du är speciell, verkligen

2010-03-01 @ 22:30:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0