revenge of the bottoms

Idag på rulltrappan hem så stod det en tjej framför med världens största rumpan. Jag har aldrig någonsin sett något liknande, det var otroligt fascinerande att bara stå där och betrakta hennes gigantiska bakdel. Jag var tvungen att ta en smygbild, men bilden gör den verkligen inte rättvisa.

Jag kommer inte att lägga ut den här. Inte på grund av att jag värnar om hennes integritet eller något sånt löjligt (man såg ju ändå bara rumpan, skulle kunna tillhöra vem som helst) men för att jag värnar om min säkerhet.

Eftersom hon förmodligen bor här i Husby så vill jag inte ens riskera att hon skulle få syn på det och sedan leta upp mig för att lära mig en hård läxa. Jag är ingen särskilt konflikträdd person, men att reta upp ägaren till en sådan omfattande kroppsdel är som att peta på ett sovande lejon.



Kommentarer
Postat av: soraia

hahahahahahaha omg venus du är galen, ofta du tog bild!? freeeak!!

2010-02-19 @ 22:35:25
Postat av: surrrau

hahahahahaha palla smygfota ett arsle breee:P

2010-02-21 @ 22:38:19
Postat av: Fardowsa

alllssååå jag dör XD

2010-02-22 @ 17:40:01
URL: http://farws.blogg.se/
Postat av: snälla snälla

ta bort bilden.



aosobillah!!

2010-02-28 @ 17:28:35

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0