att försvara sig

Varje gång jag lämnar hemmet (på kvällarna) så har jag alltid min försvarsspray med mig. Saken är att jag inte vet om de är effektiva eller inte. Jag vill ju inte att första gången jag upptäcker att den är värdelös är när jag har använt den mot en förövare, som torkar sig om ögonen, flinar elakt mot mig medan han tänker "stackars lilla korkade brud som trodde att en liten burk kunde stoppa mig", för att sedan kasta sig över mig.

Jag har funderat på att prova på mig själv. Eftersom staten har godkänt dem så borde inte det vara alltför farligt/ smärtsamt. Eller? Fast det är ju ironiskt, de borde ju förorsaka så mycket smärta som möjligt, hur ska det annars hindra förövarna liksom.

Jaja, vad tycker ni, ska jag ge mig själv en rejäl dusch med en sådan här?



jag och syrran med varsin burk. innehållet i den svarta stinker som fan

Kommentarer
Postat av: Afrobelita

Neeej dont do it, jag tror den funkar bra.. du kommer nog ångra dig haha

2010-04-26 @ 17:08:23
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: clara

jag har den svarta hehe :D

2010-04-27 @ 23:59:44
Postat av: anna

hahahha fan va kul d va när ja spruta ner utanför dej med den rosa hahahhahahahhah

2010-05-05 @ 01:28:03
Postat av: venus

det var den svarta du gjorde med för ja kmr ihåg att det stank som FASIKEN!

2010-05-05 @ 14:54:26
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0