vet inte vad rubriken ska vara

Igår spelade jag och brorsan badminton för över 200 spänn. Rena rama rånet, men vi hade jättekul så jag ska försöka tänka att det var värt det.

Eftersom jag får klagomål om att jag aldrig lägger upp bilder på mig själv (jag tycker att bloggen är proppfull av bilder på mig?!) så kommer här en onödig bild på min träningsoutfit.

Anledningen till att jag har en sådan lång tröja är för att dölja ett hål som finns mellan byxbenen. Jag har sytt igen den men jag vill ju inte att någon ska se det. Pappa tyckte att jag borde köpa nya byxor istället. Aldrig! För det första är de där byxorna ett minne från USA, för det andra: varför lägga ner en massa pengar på något som går att fixa?! Helt galet om ni frågar mig.




Och här nedan är en bild på min älskade lillebror. Såklart vann jag badmintonmatchen, men han var en värdig motståndare.



Kommentarer
Postat av: Aisha

said ser så sockersött ut..ingen vet vad som ligger bakom det där leendet!!!!

2009-10-03 @ 19:39:09
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: soraia

fett söt din bror är!



haha aa keso :P magac foolxun :)

2009-10-03 @ 19:47:13

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0