två sidor

Jag har tänkt på en grej. När jag ser sur ut så ser jag verkligen skrämmande ut. Helt jävla terrifying. Fåglarna flyr, det börjar åska och spelas skräckmusik i bakgrunden. Helt ärligt, om jag inte kände mig själv och såg en bild som den nedan skulle jag verkligen tänka, "damn, vilken bitch!". Det går inte att tro att personen på bilden egentligen är en väldigt trevlig människa.






Men när jag är glad är det en helt annan historia. Man skulle kunna tro att jag aldrig gjort något annat än le i hela mitt liv. Jag ser skitsnäll ut, som en sådan som plockar upp skräp på lördagar och bjuder hem gamlingar för en "testund".


Kommentarer
Postat av: surrrau

HAHAHHAHHA ;)

2009-10-02 @ 08:11:23

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0