annas pre-birthday

Ikväll var jag skitnöjd med mitt år, det var väldigt snyggt om jag får säga det själv! Jag såg inte heller så illa ut.






Sedan gick jag till Anna med en god, djupfryst prinsesstårta från Ica eftersom hon fyller år på tisdag.



Alla var glada och hungriga tills vi insåg att spaden inte gick igenom den jävla tårtan. Vi läste förpackningen och blev helt chockade.



Eh, ursäkta mig men vem fan i helvete tror den jävla tårtan att den är? Brad Pitt eller? Stick att vi tänkte vänta i fyra jävla timmar på att den skulle bli ätbar. Nej, in i mikron blev det.












Snipp snapp slut så var kvällen slut (?).

Kommentarer
Postat av: surrrau

haha venus palla vi har samma vita tröja.. från gina, visst?

2009-10-06 @ 22:51:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0