världens bästa söndag!

Idag fick jag en äkta Louise Vitton av syrran! Jag grät av glädje, inte för att väskan egentligen är särskilt snygg, men för att jag nu kommer att bli den populäraste tjejen i skolan! Alla kommer att svansa efter mig och vilja röra den underbara saken, men då tänker jag ta en avgift, tre hundra spänn för att få känna på den i åtta sekunder. Åh, jag kommer få råd att köpa ÄNNU en annan Louiseväska!






Jag ändrade från pappa till syrran eftersom pappa trodde att det var en pik mot honom och sa att han minsann kan skaffa en sådan väska till mig om jag vill ha. Haha. Söta pappa.



Kommentarer
Postat av: Danielle

SV; Ja, man tycker ju det borde vara lättare iallafall.. ska skicka iväg cv och hålla tummarna. Hoppas det löser sig för dig med :)

2009-11-23 @ 17:11:40
URL: http://syndigtbra.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHA!! OMG! VA FAAAAAAAAAAAAN

2009-11-23 @ 17:32:07
Postat av: Anonym

hahahaha.. sorligt:p

2009-11-23 @ 20:20:24
Postat av: Hafsa

OMG vad söt din papiiii är! Riktig snygg väska "Vendii"

2009-11-24 @ 22:41:17

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0