jag klarar inte av det här längre...





2000-talet kommer att i framtiden benämnas som bottenskit-tiden, då riktig litteratur och bra filmer blev klådda av hjärndött avföring som jag av hela mitt hjärta inte förstår hur någon kan uppskatta. Okej visst, Jacob är snygg och blablabla, men finns det folk som seriöst tycker att dessa filmer är bra? Det finns massor av filmer jag gillar, men jag vet själv att de inte är särskilt bra. De tilltalar mig, men de är inte bra för det.

Är det samma sak med er? Ni VET att Twilightfilmerna suger stinkande arselhåla men ni tycker om dem ändå? Eller ni tycker, helt gravallvarligt, att det här är det bästa som någonsin producerats? Berätta mina älskade rövslickare som gillar dessa filmer, få mig att förstå. Är det kärleken mellan Edward och Bella ni tycker är fantastisk? Eller så anser ni att alla de lama scenerna som pinsamt tydligt visar hur regissören (nu kan jag bara utgå från första filmen, men andra är säkert lika dålig) missköter sitt jobb, faktiskt är spännande och värd att lägga en hundring på?


Kommentarer
Postat av: soraia

Hahaha, venus jag förstår din aggretion, jag tycker personligen inte heller att filmerna är något mästerverk och inte i närheten kanske, men ibland måste man undgå från det och det är själva historian som är tilldragande. Det låter kanske töntigt men den lilla tjejen träder fram på något sätt. Klart som fan att Twilight och New Moon inte är en film som förtjänar en oscar och de kanske inte har världens bästa kvalité, effekter eller regi, men man älskar de ändå! :)



Nä, hoppas och tror inte det är svinis jag har tack och lov inte alla symptomen. Har du tagit sprutan? Jag vill inte ta den, det går som det går :D

2009-11-22 @ 13:28:00
Postat av: Anonym

du klagar 24, tycker filmerna är roliga och söta...

2009-11-22 @ 14:36:42
Postat av: en EX läsare

hallå vad säger du ? jag gillade faktisk din blogg innan du skrev detta, fan väx upp venus! palla att du vill att vi dina rövslickare som du kallar oss ska tro på vad du säger tycker filmen var bra!! pallar inte ens läsa din blogg längre! vadå att vi vet att den e stinkade håla!? den e inte alls det!!!! stick venus, hoppas din blogg försvinner eller något

2009-11-22 @ 20:55:49

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0