vilken jävla besvikelse



Men fan vad najs, tänkte jag när jag läste rubriken. Det var innan bilden hade laddats, så jag såg inga klänningar utan trodde att de menade glasögonfodraler. Vårens absoluta festplagg (fast jag vet ju att det inte är något plagg men ändå)? Men snacka om att vårens absoluta festplagg är något jag redan har "naturligt". Haha! In your faces!

Sen kom bilden. Aha. Inte glasögon. Klänningar. Några fucking klänningar. Herrejävlagud. Som att världen inte har fått nog av klänningar. Som att det inte finns klänningar i varje jävla butik. Måste de få artiklar i Aftonbladet nu också? Jävla skit.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0