sämst på att springa

Var på gymet idag. Sprang på rullbandet för glatta livet tills svettet började rinna ner som en flod. Lite till, kom igen, du klarar det!, sa jag till mig själv och fortsatte springa. Efter en stund började benen ge vika men jag pressade på. Herregud, jag måste ha sprungit i minst 45 minuter!, tänkte jag och kände mig som värsta maratonlöparen. Kom igen, make it fifty!

Efter några minuter när mina ben inte klarade det mer så stoppade jag maskinen och såg på tiden. 7 minuter. 7 MINUTER?! Herregud. Verkligen kondition att skämmas för.

Nåja. Måste bara säga att SATS i Stureplan är skitsnygg och skitstor och helt proppfull av skitsnygga killar. De samlas tydligen på gymet för att jämföra muskler eller vad nu killar gör.





Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0