rihannas nakenbilder

Surt för tjejen att hennes nakna bilder har läckt ut till hela världen, men helt ärligt, med den kroppen så ska hon verkligen inte skämmas. Det var dessutom inte ens så farliga bilder. Det enda jag tänkte när jag såg dem var att hon måste skaffa en bättre kamera.

Sök på google om ni vill hitta, tänker inte länka, finns nog en och en annan liten unge som läser min blogg och jag vill inte få arga mail från morsor som anklagar mig för att exponera porr för deras barn. Just so you know.

Kommentarer
Postat av: kebbabbzziiic 424

Den kroppen ee verkligen inget att skämmas för :D

2009-05-11 @ 21:27:15
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/
Postat av: Mona

HAHAAH, de var de roligaste jag hört syrran du har inte set samma bilder som jag gjort, trodde jag skulle bli blind men men,Som man bäddar får man ligga. trodde de var något oskyldig men du nej de var de inte alts.

Du kan se bilderna hära.

www.hollyscoop.com

2009-05-12 @ 00:12:24
Postat av: venus

haha mona det är dem jag har sett. okej de är inte särskilt oskyldiga men det var inte värsta grejen. har du sett den där på cassie? DÄR snackar vi grejer :P



btw, är det mona adan?

2009-05-12 @ 00:48:06
Postat av: Yalosha

H.ej.



Asså ååååååååååå kolla man ser hennes rumpa hon petar på den. NEEEEEEEEEEE FANNNNNNNNNN JAG VILL INTE SEEEEEEE VA ÄCKLIG VENUS DU E..NU SÅG JAG JAG ÄR BARA 8 ÅR JAG SKA GÖRA TROLLNING PÅ DEJ



aSSÅ SKA SÄGA TILL MIN MAM

2009-05-12 @ 10:56:35
Postat av: Mona

Hhaha okej vissa bilder var okey men venus säger du att de är okey att visa gööten så där som hon gjort??

Den dära gööt bilden gjorde att jag nästan misste min syn.

Skojar inte blev så äcklad att jag inte kunnde tänka klart resten av dagn.

2009-05-14 @ 01:00:06

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0