helt blåst

För några dagar sen hittade jag en blogg jag gillade. Jag kollade klockan som personen senast uppdaterade och konstaterade att det var några timmar innan.

Efter flera dagar har personen fortfarande inte uppdaterat. What the fuck? Sen kollar jag datumet för det senaste inlägget. Oktober 2008.

FÖRRA FUCKING ÅRET!

Här hade jag gått runt och väntat på en uppdatering av en människa som inte har uppdaterat på mer än ett halvår. Snacka om att känna sig lurad. Jag skulle kunna spamma med en massa kommentarer om att han borde uppdatera, men fet chans att han just idag efter ett halvår tänker "hm, jag kanske har fått viktiga kommentarer! bäst att jag kollar bloggish!", och sen ser all spam. Och ännu troligare att han fortsätter att uppdatera. För min skull. Ha!! Vem är jag? Beyonce?

Kommentarer
Postat av: S A R A

Vilken blogg?

2009-05-21 @ 18:18:36
URL: http://wimmi.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0