gammal kärlek rostar aldrig



Idag visade Dastan sina nya mobiltelefon. Herregud! Hjärtat började bulta hårt. Jag var ju helt besatt av den mobiltelefonen för ett år sen. När Dastan flashade den framför mina ögon idag vällde en massa gamla minnen upp. Jag började sakna den igen. Jag funderade på om jag skulle hinna stoppa den i fickan medan hon var bortvänd. När hon sen undrar vart den är skulle jag lugnt och sansat skylla på någon annan i klassen. Helst någon jag inte gillar.

Men det gick inte. Hon kom på mig. Fan. Jag som verkligen behöver en ny mobil!

Kommentarer
Postat av: D

HAHAHAHA asso du är störd, den är as gammal. har den nu för min är på lagning. HAHA du kanska kan få den ;)

2009-05-30 @ 14:21:48
URL: http://dostaneyd.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0