blablabla

God lördag! Sorry för dålig uppdatering. Eller ingen uppdatering alls. I alla fall. I torsdags var det valborg och jag skulle ut och röja med Rowsie och Anna Maria men jag blev sjuk och stannade hemma och sov istället. Sedan har jag också läst ut Jens Lapidus - Aldrig fucka upp. Inte hälften så bra som Snabba cash men ändå helt okej underhållning.
Ikväll ska jag vara hos Anna med hennes kompis Lisalott, Liselott, eller var det Lisanlott? Ja, någonting sånt i alla fall. Imorgon ska jag...

Vänta lite, varför sitter jag och babblar om vad jag har gjort och vad jag ska göra? Det är sicken. Vet inte ens vad jag pratar om, glöm det här inlägget glöm.


Kommentarer
Postat av: kebbabbzziiic 424

Snabba cash är mycket bättre. Men visst är den otroligt intressant ? Ämnet och händelserna...Ingen skriver deckare sådär. :)

2009-05-02 @ 19:41:24
URL: http://fcbarcelona.webblogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0