även fashionistor behöver hjälp

Hittade en sjukt snygg klänning åt Milkshake till hennes skiva. Resultatet blev så bra att jag på allvar börjar fundera på att utbilda mig till stylist. Eller det finns väl inga sådana utbildningar? Det går ju inte att "lära sig" att få bra smak liksom. Jag är bara lite orolig över att hon kommer att lämna tillbaka klänningen. Man vet aldrig med tjejer, de byter åsikt hela tiden beroende på humör.

Bilden ser knasig ut och gör varken henne eller klänningen rättvisa, men hon kommer att bli festens glödhetaste tjej om hon bara följer mitt råd!


Kommentarer
Postat av: milkshake

är den verkligen snygg på mig????

2009-05-05 @ 22:08:24
URL: http://themilkshake.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0