varning

Vanligtvis när låtsastiggare vill ha pengar på tåget så kollar jag bort och har dåligt samvete för stunden, sen går det över och jag har glömt allt om tiggaren. Idag gjorde jag misstag no 1. Jag tittade en kille i ögonen innan jag upptäckte att han var en låtsastiggare. Han kutade fram mot mitt säte och sträckte fram handen där det prasslade mynt. Jag tittade envist bort genom fönstret och kände mig så rutten. Han stod kvar i några sekunder, sen gav han upp och gick för att plåga någon annan.

Dessa låtsastiggare. Jag blir så trött på dem och hur de får mig att må dåligt. Nästa gång tänker jag stirra genom fönstret hela tågresan för slippa allt det där.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0