spindel i hemmet



Jag hittade min handduk på badrumsgolvet och känner mig väldigt irriterad. Jag såg en liten spindel i badrummet för typ en månad sen, och nu när min handduk har legat på golvet i en massa timmar så vet jag inte om jag vågar plocka upp den. Tänk om spindeln har skapat sig en liten bo därinne med spindelväv och små äckliga spindelbarn? Så när jag plockar upp handduken blir de irriterade över att jag förstör deras bo och bestämmer sig för att attackera mig.

Jag vet att chansen att spindeln är dödligt giftig är minimal, men tänk om. Jag ska nog vänta tills brorsan kommer hem och neutralt be honom att plocka upp handduken medan jag står utanför och betraktar dramat.

Kommentarer
Postat av: Aisha

AHHHA om han ser detta flippar han ;P

2009-03-28 @ 22:19:27
URL: http://introducingme.blogg.se/
Postat av: Tina

HA HA, detta är lätt den skönaste bloggen jag läst! och jag som försöker hålla mig borta från dagboksläsande och dylikt trams. Någonstans, Någonstans, och jag har inte tid att läsa hela din blogg nu tyvärr, så har du skrivit någonting om att pantsätta förlovningsringar. Jag har nämligen en helt vanlig ring som jag ska göra mig av med, men det kanske inte hade någonting med saken att göra. Vore kul att se vad det står, länka gärna!

Keep it up :)

2009-05-04 @ 01:20:35

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0