mitt favoritband

Ibland blir jag så frustrerad. Människor förstår inte BWO´s storhet. Deras texter är så starka och djupa. Varje låt berättar en historia som framförs på ett mäktigt sätt. Hur kan man hellre välja en fucking fjant som Carola eller en dragqueen med en medemåttig låt framför BWO? Martin Rolinski har en fantastisk röst, skulle dö lycklig om jag fick träffa honom.

You´re not alone var inte det bästra valet till tävlingen, men den är grymt bättre än Måns eller EMD´s låtar. Varför förstår inte svenska folket att BWO är otroligt populära utanför Europa, vi skulle lätt vinna hela ESC om vi skickade ut världens bästa grupp för att representera Sverige!!


Snälla sluta förnedra er i vidriga Melodifestivalen, ni är för bra för sånt skit!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag kan inte annat än hålla med, BWO är liksom BWO och inte Estrella eller OLW utan dem är helt enkelt BWO och jag har sett dem live, jag behövde inte skrubba mina ögon med tvål efteråt som jag behövde med Agnes, behövde bara ta samarin istället. Även om guldlockens röst nästan skar sönder mina öron så vetefuck, jag såg dem bara en minut sen palla jag inte mer =)

2009-03-11 @ 00:39:15
URL: http://jonasperre.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0