linda rosing den mäktige

Vi sitter på donken.

En kompis: Men herregud, vad är klockan?! (ser helt panikslagen ut)
Jag: Halv åtta, vadå, vad har hänt?! (riktigt orolig)
En kompis: Jag måste ju hinna hem och se den Rätte För Rosing!

När min kompis gick iväg för att hinna se Rosings pantade program satt jag bara och hoppades och hoppades och hoppades på att hon skulle missa den.
"Låt tåget vara sen, eller låt bussens hjul rulla iväg så att de blir stående i Västerbron. Om du finns gud, så låter du inte henne hinna se den"
Dessa förhoppningar var mitt enda sätt att hämnas på. Jag kände hat över att Linda Rosing med sitt falska hår hade en sådan makt att hon kunde locka hem människor för att bränna bort hjärnceller genom att se hennes iqbefriade program.

Alla vet förresten att den är fejk. Det är uppenbart att de mest korkade killarna har valts ut för att kunna krydda programmet. Jag skulle till exempel hellre sälja mina Harry Potter böcker än att dejta den där sjukt läskiga brasilianaren.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0