jag lever ett dyrt liv

Det blev ingen modevisning, och kvällen slutade med ett kraschat vänskap. Det är för jävligt när ens vän värderar vänskapen lika lågt som småpengar, men sånt är livet. Suck it up and move on.

Jag, Rowsie och Anna-Maria åkte i alla fall till ett litet fik någonstans i Gamla Stan. Vi hade cirka fyrtio spänn på oss och blev besvärade när en servitris ledde oss till ett bord och gav oss menyer. Hm. Jag tog det billigaste på menyn, en svindyr (men god) äppelpaj. Den var så elegant att till och med tallriken pryddes med kanel och jag fick en liten apelsinbit på sidan. Vi satt där i flera timmar tills jag tappade känseln i rumpan.




Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej venus, hittade din blogg genom BK, och måste säga att jag fastnade direkt för hur du skriver, du skriver allt på ett roligt och kreativt sätt, som att bobby är lika lång som två ärtor och dina åsikter är väldigt bra! fortsätt så! :D

Kommer defenitivt forstätta läsa :)

2009-03-06 @ 02:16:36
URL: http://telianen.blogg.se/
Postat av: Aaliyah Katten

gooottt:)!

2009-03-06 @ 09:30:56
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0