gröna lund lockar alla

Photobucket




Som ni ser får man chans att åka grejen och vara med i en reklamfilm. Så kul! Reklamfilmen bryr jag mig inte om, men tänk att få vara en av de första som upplever den där saken, så sjukt häftigt. Fast ibland är det inte bra att vara först, tänk om något går fel och den stannar till eller lossnar, och då dör man bara för att det var så viktigt att vara först.

I alla fall. Om man skickar med sitt galnaste skrik så får man kanske vara med i reklamfilmen/åka skiten. Jag tänkte ett tag på att göra det men sen tog jag mitt förnuft till fånga. Herregud, jag är en vuxen och myndig kvinna, hur kan jag ens överväga såna barnsligheter. Men jag vill åka så gärna..så gärna..


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Den verkar sjukt bra och läskig, jag vill åka men sedan ställer jag mig en annan fråga samtidigt, "vill jag gå in i sämsta nöjesparken i Sverige bara för det?" och nej det vill jag inte =P

2009-03-04 @ 19:46:31
URL: http://jonasperre.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha men du, jag har faktikst lärt mig Itunes liite bättre nu! DU måste hålla med att den iaf är myyyyycket snyggare än PC!?

2009-03-04 @ 20:00:42
URL: http://royalwithcheese.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0