god morgon

En lektion idag och det är idrott. Känns ju verkligen bra att gå till skolan bara för att kunna svettas liksom. Min Ipod är fulladdad och jag är jättenöjd, min största skräck på morgonen är att batterierna är slut för då är det kris, kan nästan inte ens ta mig ut ur hemmet utan min Ipod. Men den är fulladdad och jag måste sticka nu, börjar klockan tio men måste leta efter en massa saker först..glasögonfodral..deo..SLkort..ja listan kan göras lång. Sen måste jag hinna platta håret också. Oops!

Kommentarer
Postat av: Soraia

Ja jag vet! Kanske skaffar något billigt från Kanonis Shop? :DD Hahaha



Hatar att köpa presenter, förutom att behöva slösa mycket pengar så vet man nästan aldrig vad man ska skaffa. Typiskt!

2009-03-18 @ 22:20:43
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0