facebook går mig på nerverna

Gud vad jag avskyr Facebooks löjliga du-får-veta-exakt-allt-dina-vänner-har-gjort-funktion.

På vilket sätt gör det mitt liv lättare när jag får veta att Elin Karlsson har gjort ett "vilken svensk är du?"-test? Hur blir jag lyckligare av att få veta att Daniel Eriksson minsann har bytt profilbild! WOW, jag måste se till att skicka ett litet meddelande om det till honom, hans hår ser ju mycket fräschare ut på den nya bilden! Eller vänta, vem är Daniel Eriksson..?

Förr så kunde man åtminstone trycka på en knapp som tar dig till en sida med alla dina vänners senaste uppdateringar. Nu finns det där framför min näsa varje jävla gång jag loggar in. Varje jävla gång så måste jag informeras om att dittan eller dattan har gått med i den eller den gruppen. Like I give a fucking crap.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0