födelsedags-

Födelsedags"festen", eller "middagen" eller vad det nu var var verkligen skitkul. Trots att jag sa att ingen skulle hämta presenter så gjorde alla det ändå. Vi snackade skit, kollade på filmen Crash, och spelade land-stad-leken där alla skrek i munnen på varandra och fuskade hejvilt.



har aldrig haft lika mycket mascara, kletade på för livet



köpte en färdig glasstårta och la lite grädde och jordgubbar ovanpå




jag var otroligt finklädd (muna, vad är det för mobboffer min du har??)!





Rosalinn och AnaMaria köpte den här foundation som jag provade för några veckor sen och gillade. Tänk vilka uppmärksamma vänner man har!



Det finns verkligen inget bättre än choklad i världen, tack så mycket Soraia!



Av Hafsa fick jag det här supersöta halsbandet!



Den här boken har jag velat läsa länge, fatta hur glad jag blev när jag fick den av Muna! Snacka om att kunna läsa tankar!!


Tack för allt tjejer, det var synd att inte Milkshake och Anna kunde vara här eftersom de är bortresta, men vi hade ju ändå kul! Man borde fan fylla år oftare!


Kommentarer
Postat av: soraia

HAHA Muna, fett sööööööttttt :D sådär utanför liksom :D

Och det ser ut som att jag är superseriös med fjortisposen - vilket jag INTE är! :D

2009-06-20 @ 23:30:42
URL: http://twistedtail.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis

2009-06-22 @ 12:28:07
Postat av: Anonym

grattis

2009-06-22 @ 12:28:33
Postat av: Anna

Vi måste ses i veckan gumman!!!! saknar dej som faaan <3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<33< laaav juuuu!!!!

2009-06-30 @ 22:06:23

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0