hatar dessa människor

"Gör din fulaste min", säger man och så putar de lite med läpparna och skelar med ögonen.
"NEJ, inte din snyggaste, din FULASTE min!" säger man frustrerat.
"Men det här är min fulaste min, hihihi, kooollla, jag ser helt wacko ut juuu!".

Jävla idioter, någon gång när jag orkar ska jag ta en så  riktigt jävla äckelgrotesk bild att ni spyr i era munnar.

Jag vill INTE se något halvhjärtat försök till en fulsnygg min! Jag vill se någon som VÅGAR! Som drar ihop ansiktet så pass mycket att det bildas rynkor på fläcken! En så ful grimas att Tyra Banks vill skriva kontrakt med dig om att vara med i ett program som heter "Really damn ugly girls wants to be top models"!!

Jag vill INTE se sånt här (bild nedan)!!! Och säg för i helvete inte att det är din fulaste min! VÅGA INTE!


Kommentarer
Postat av: soraia

HAHAHAHAHAHA! Men erkänn att jag är ganska bra på det!

2009-06-04 @ 18:01:48
URL: http://twistedtail.blogg.se/

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0