dilemma

Nu har vi köpt presenter till Hafsas studentmottagning imorgon, och jag måste bara säga att det är dyrt med vänner som tar studenten. Först måste man på deras skiva som kostar en hundring (kanske två-trehundra om man vill hinka också), sen måste man köpa något till deras utspring och sist men inte minst: mottagningen. Det tar aldrig slut!

Sen nästa vecka har vi Milkshakes mottagning också. Herregud, ser det ut som att jag bajsar pengar??


Hafsas utspring från Jensen Västra igår! Det var helt galet, alla somalierna flippade och viftade med Somalias flagga och skrek och sjöng, jag såg till och med ett par människor som tyckte vi var så knäppa att de tog bilder och filmade. Hafsa var helt sjukt glad, hon skrek och hoppade för glatta livet haha.








Kommentarer
Postat av: Hafsa

HAHAHAHAHAHA VENUS! JAG VAR VERKLIGEN GALEN I GÅR! IDAG HAR JAG FÅTT TILLBAKS MIN MÄNSKLIGA FÖRSTÅND HAHAHAHHAHA, SOM SAGT ONCE IN A LIFE TIME.

2009-06-11 @ 19:46:07

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0