katterna tar över

Rosalinn: Venus..jag såg din lilla diss mot katter (ger mig värsta mördarblicken)

Rosalinn har ju en söt liten katt som heter Quincy som hon mammar åt. Hon döpte den till Quincy eftersom hon trodde att det var en hane, men när den sen visade sig vara en hona så ville hon ändå inte byta namn. Jag tycker att Quincita är ett bättre namn för en tjejkatt, men det pyser rök ur öronen på Rosalinn så fort jag nämner det. 

Hur som helst, jag tror att Rosalinn kommer att bli en bra mamma. Först låste vi ut katten från vardagsrummet när vi skulle se på film, men när den sen klöste mot dörren och jamade sig hes så sprang Rosalinn ut för att hämta den och katten var tvungen att joina oss på soffan. Jag tyckte att det blev lite löjligt, men att försöka skilja en mor från sitt barn är ju lönlöst. Så jag fick sitta där och lyssna på en massa bebisprat och gullande. Jag mådde lite illa.

Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0