hahahahahah

Gled runt på olika bloggar och kom in på någon random blogg. Kollade "inforutan" där det brukar stå lite om bloggaren.

"Hej! Jag är X år gammal och djupt deprimerad över att inte ha någon att dela tandkräm med".

Förlåt men...HAHAHAHAHAHAHHA! Jag antar att det var typ ett kul försök att säga att man är ledsen över att man är singel, men vadfan, tandkräm, kom inte bruden på något bättre..

Jag visste inte ens att det var något "saknadsvärt" att dela tandkräm med någon, jag vill i alla fall varken dela tandkräm eller säng, eftersom jag pruttar (mycket) på nätterna vill jag inte utsätta någon annan för det. Det var ett helvete att vara de där fem dagarna i Rom tillsammans med mina klasskamrater, jag var tvungen att prutta jättelångsamt så jag inte skulle väcka dem. Ett helvete som sagt, är ju van att bara braka på liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du islam föt jag tror inte det dina mamma är död och din pappa är komist synd att din mamma dog hur gammal var du

2009-07-22 @ 10:25:28

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0