ingen rubrik

Jag gillar verkligen min systers laptop. För den är snabb. Så mycket snabbare än vår ruttna betongklump från 1600-talet. Det tar lång tid att lägga in bilder och ibland bestämmer den sig för att inte samarbeta alls. Då ber jag på mina bara knän om att få använda laptopen i några minuter så jag kan lägga in bilder i bloggen.

Syster är oftast snäll, men hon har gett mig stränga order om att betona att det är hennes laptop. Jag får till exempel inte skriva "laptopen", utan det måste framgå någonstans i texten att den tillhör henne. Jag vet inte riktigt vad hon vill få ut av det, tiden då det var något ovanligt och coolt att äga en bärbar dator är liksom förbi. Men inga problem, för mig är det skitsamma vem den tillhör. Det viktigaste är att det går snabbt och enkelt att ladda upp bilder.

Nu ska jag käka lite persika.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0