pengar som borde gå till hjärnoperation

Jag kollade in fjortisen kissies blogg för första gången på väldigt länge, och det första jag ser är en massa bilder på hennes läppar och texten "resultat!". När man bläddrar lite lite längre ner ser jag en rubrik som informerar om att inlägget handlar om läppförstoringen i bilder.

Herre min skapare. Det här är ju löjligt. 14åriga tjejer som opererar sina läppar. Och det värsta är att jag inte ens ser någon skillnad. Fjortisar som lägger ner tusentals kronor på att förstora läppar istället för att gå på sina svensklektioner och lära sig stava. Vad är stora läppar bra för? Tuggar man bättre? Men det har ju inget med stora läppar att göra. Killar tycker det är snyggt? Då är det kört för kissies del. Jag har svårt att tro att någon kille med fler än två hjärnceller tycker att hon ser bra ut. Å andra sidan så har hon själv inte fler än två hjärnceller, så hon vill nog ha en lika (o)begåvad kille.


Kommentarer

!

Är du en anonym fegis, eller? Skriv namn.
Bli ihågkommen!

Din email: (Ingen behöver få veta ;)

Skriv bloggadress om du har!

Lätta ditt hjärta.

Trackback
RSS 2.0